1. Покривальний шар (поліамідна тканина або гума), 2. Тяговий шар (поліамідна стрічка з високою витяжкою волокон (орієнтація 98%)), 3. Шар тертя (поліамідна тканина або гума)
Ці паси широко застосовуються як звичайні приводні паси, паси для тангенціальних передач, паси для перехресних або багатошківних приводів, для низького, середнього та високого навантаження, як подавальні та технологічні ремені у різних галузях промисловості.
Споживчі властивості:
– Висока міцність
– Еластичність тягової частини паса. При високому модулі зникає необхідність у додатковій натяжці
– Мала вага (на 40-50% легші за клинові паси)
– Висока тривкість до зносу при постійному коефіцієнті тертя, котрий майже не залежить від швидкості ременя (вдало підібрана комбінація матеріалу та структури поверхні (рельєфу)
– Значна опірність хімічним та кліматичним впливам
– Антистатичне виконання
Переваги під час експлуатації:
– ККД сягає 98% і більше
– передача великої потужності на 1 см ширини ременя
-швидкість руху паса до 50-60 м/с за умови сталої кількості обертів
спокійний, вібротривкий, малошумний хід
– еластичне амортизоване зниження ударного навантаження на 40-60% завдяки збільшенню часу поштовху (при великих пускових моментах) й зменшенню дотичного зусилля на шківах
-сталі розміри: при натяжці пасів зникає провисання (для легких навантажень) або відносне видовження складає не більше за 1-2,5% (для середніх або важких навантажень)
– не вимагають технічного обслуговування
– тривалий термін експлуатації
– низькі навантаження на вали за допустимих показників електродвигунів
– приводи, що займають значно менше місця у цехах
– швидкий та простий монтаж безкінечного з’єднання прямо на устаткуванні
Ми пропонуємо зі складу у м. Харкові й під замовлення ремені плоскі таких виробників Siegling/Зіглінг (Німеччина), Habasit/Хабазіт (Швейцарія), ВАТ “Інтер-ГТВ” (Біла Церква, Україна), ВАТ “УЗЭМИК” (Уфа, Росія), ContiTech/Контітех (Німеччина), Optibelt/Оптібелт (Німеччина). Детальну інформацію про цих та інших виробників Ви зможете знайти на сторінці “виробники”..
Асортимент пасів плоских
PO | Z3 | T2 | HF | GT 6P | GG 10P |
PRO | Z4 | T3 | HP | GT 10P | GG 14P |
Z1 | T0 | DG1/30 | W-8 | GT 14P | LL |
Z2 | T1 | DG2/60 | W-16 | GG 6P | LT |
Плоскі ремені
Плоскопасові передачі широко застосовуються на найрізноманітнішій техніці у всіх галузях промисловості, сільського господарства й на будь-яких виробництвах. Вони забезпечують надійну роботу механізмів там, де є потреба у швидкому обертанні шківів, точній синхронізації роботи декількох передач, у досягненні високого ККД.
Зазвичай плоский ремінь складається із трьох шарів: у центрі – тяговий шар із поліаміду; до шківа – шар тертя із тканини, поліаміду чи грубої шкіри; ззовні – покриття із гуми чи поліаміду. Паси плоскі з такою структурою використовують для звичайних або багатошківних приводів, для перехресного привода або тангенціальної передачі, як подавальні паси на кшталт стрічки на підприємствах або в інших приміщеннях, обладнаних відповідним устаткуванням. Одна з важливих рис, що дозволяє застосовувати цей тип передачі у громадських будівлях (торговельних центрах, наприклад) – безшумність, котру забезпечують саме пласкі ремені.
Ремінь плоский вирізняється такими важливими експлуатаційними та монтажними характеристиками:
• Просте та швидке встановлення, причому можлива організація безперервності паса прямо під час монтажу;
• Устаткування зазнає меншого зношування, якщо використовувати плоскі ремені, оскільки вони дають порівняно невелике навантаження на крутний механізм;
• Тривалий термін експлуатації, що пояснюється якістю матеріалів та простотою форми;
• Техобслуговування пас такої простої форми не потребує;
• Для організації виробництва важливим є те, що плоскі ремені дуже міцні, до міри еластичні, не потребують додаткових способів натягування, легші за інші види ременів, не дають коливання коефіцієнта тертя (низька зношуваність);
• Ремені плоскі «Optibelt» стійкі до впливів фізичних (температура, тертя, статична електрика) та хімічних (олива та інші рідини) чинників;
• Можуть не тільки швидко рухатися, але й видавати до 99 відсотків ККД;
• У плоскопасових передачах вібрація та шуми знижені до мінімальних рівнів;
• Плоский ремінь має сталий розмір, обмежений натягом (можливе збільшення довжини на 1% під великими навантаженнями), не потребує корекції у вигляді натягування протягом експлуатаційного строку.
Плоскі ремені поліамідні, основою котрих є полімерний матеріал, входять до складу пасових передач середньої або високої навантажувальної здатності. Їхній сердечник складається з поліаміду. Він дає невеличкий розтяг, придаючи тривкість. Сам пас має два шари – тертя й захисний. Шар тертя може бути виконано з силікону, шкіри, гуми тощо. Силікон є найбільш досконалим покриттям у тих ділянках, де температура сильно змінюється під час роботи (допустимі перепади від +150 до – 50 градусів). Шкіра додатково підтримує структуру, а шкіряні деталі практично не розтягуються; тертя у шкіри трохи нижче, ніж у силіконового шару. Поліамідні ремені малорозтяжні, окрім того мають антистатичні властивості, стійкість до певних хімічних речовин, що часто зустрічаються у верстатах (мастило, оливи, пальне).
Трохи більше піддаються грубим впливам вироби з синтетичних матеріалів. Втім, ремені плоскі синтетичні не чутливі до масел та аліфатичних вуглеводнів, завдяки чому й отримали свою нішу в застосуванні. Умови експлуатації для них повинні вкладатися в температурний діапазон від -10 до + 40 С, вологість має бути менше за 90%, а швидкість обертання менше за 70 м/с. Синтетичні ремені розраховані на невеликі навантаження, якщо порівнювати з трьохшаровими плоскими пасами зі шкірою, силіконом, гумою, поліамідом, описаними вище. У зв’язку з цим еластомірний (синтетичний) плоский ремінь – деталь друкарських верстатів, ткацьких машин, пакувальних та фасувальних конвеєрних стрічок, розпилювачів у типографській справі, стоматологічній техніці, фрезерувальних та гранувальних верстатах.
Великою популярністю користуються і плоскі ремені «безкінечні». Вони складаються із трьох шарів так само, як і вище згадані поліамідні ремені. Але серцевина, тобто центральний шар, може бути двох типів: кордшнур або кордтканина. Кордшнуровий містить шнури, що утримують його від розтягування та надають жорсткості. Ззовні пас має покриття з гуми – або лише зовнішня частина, або усі сторони. Кордтканинний містить серцевину із міцної багатошарової тканини. Гумове покриття таке ж саме, як і в кордшнурових плоских ременях.
Вибираючи плоскі паси, зверніть увагу на відповідність їхньої товщини мінімальному діаметру шківа..
тип паса | Загальна ширина (мм) | min діаметр шківа |
F0 | 0,7 | 15 |
F1 | 1,2 | 25 |
F2 | 2 | 50 |
S1 | 1,5 | 25 |
S2 | 2 | 30 |
S3 | 3 | 40 |
S4 | 4 | 80 |
S5 | 5 | 100 |
TFL6S | 2,2 | 30 |
TFL15S | 3,2 | 150 |
LT14 | 3,2 | 90 |
LT20 | 4 | 150 |
LL10 | 2,6 | 120 |
LL20 | 4,7 | 150 |
Почитати більше про приводні ремені, а також про ціни на приводні ремені у Харкові та Україні.